بزرگان فوتبال به چه کسانی در مراسم امشب رای دادند؟
11066
کی روش: مسی- ویلموتس: رونالدو
02 مهر 1398
526
خارجی
لیونل مسی امشب با اکثریت آرا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد

روزنامه گل -

در این نظر سنجی کاپیتان های تیم های ملی و سرمربیانشان و همچنین روزنامه نگاران صاحب نام حق رای داشتند.  لیونل مسی در حالی امشب توانست جایزه دبست فیفا را از آن خود کند که بسیاری گمان می کردند این جازه از آن ویرژیل فن دایک هلندی خواهد شد . مسی با حداکثریت آرای کاپیتان های کشور های مختلف، سرمربی های تیم های ملی و روزنامه نگاران صاحب نام، به این عنوان دست یافت.


همچنین هر ساله پس از اعلام بهترین بازیکن سال، بسیاری علاقه مند هستند تا از آرا و نظرات افراد به نام و مشهور دنیای فوتبال مطلع شوند. آرایی که در این مطلب قصد داریم به بخشی از جالب ترین آنها شاره کنیم.

 


مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران رای اول خود را کریستیانو رونالدو اختصاص داده است. او رای های بعدی خود را به ترتیب به لیونل مسی و ویرژیل فن دایک اختصاص داده است.


مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، آرا خود را به ترتیب به کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و ادن هازارد اختصاص داده است.


بزرگان فوتبال دنیا نیز هرکدام در قالب کاپیتان تیم های ملی و یا سرمربیان آن ها در این رای گیری ایفای نقش کرده اند که در این جا به برخی از آنان به اختصار اشاره می کنیم:

 


لیونل مسی: مانه،رونالدو، دی یونگ


ادن هازارد: مانه، فن دایک، مسی


هری کین: مسی، فندایک، رونالدو


مانوئل نویر: فن دایک،مانه،هازارد


جورجو کیه لینی: رونالدو، دیونگ، صلاح


ویرژیل فن دایک: مسی،صلاح، مانه


روبرت لواندوفسکی: فن دایک،مانه، دیونگ


کریستیانو رونالدو: دلیخت، دیونگ، امباپه


سرخیو راموس: هازارد،رونالدو، صلاح


گرت ساوتگیت: مسی، رونالدو، فن دایک


دیدیه دشان: امباپه، رونالدو، مسی


یواخیم لوو: هازارد، امباپه، مانه


روبرتو مانچینی: رونالدو، مسی، صلاح


کارلوس کی روش: رونالدو، مسی، صلاح


در نهایت اما لیونل مسی با کسب ۴۶ امتیاز از این آرا جازه دبست سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد و ویرژیل فن دایک با ۳۸ و رونالدو با ۳۶ امتیاز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.


تازه ترین خبرها