اجازه بدهید متفاوت نگاه کنیم
11012
نقد تیم برنده
31 شهريور 1398
835
ایرانی
جونیور برزیلی مهره چندان به درد بخوری برای کالدرون باشد. جونیور در این دو بازی «صفر» واقعی بوده و با حضور در میدان فقط حق یکی از هافبک‌های تیم را می‌خورد

روزنامه گل- می‌دانیم که فوتبال ورزش «اسکوربرد» است و الان با توجه به پیروزی دلچسپ پرسپولیس در دربی نود، کمتر کسی انتقاد از این تیم را بر می‌تابد، اما اجازه بدهید حداقل برای یک بار هم که شده، به جای در هم کوبیدن تیم بازنده سراغ نقد برنده برویم. تکلیف استقلال که روشن است و واقعا پیدا کردن حتی یک نقطه مثبت در این تیم کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد، اما این پرسپولیس هم برای تداوم بخشیدن به سریال قهرمانی‌هایش کار دشواری دارد.

پرسپولیس هنوز شکل تیمی مورد نظر کالدرون را پیدا نکرده و با کف آنچه تیم برانکو ارایه می‌داد هم فاصله نجومی دارد. کالدرون هر چه سریع‌تر باید تصمیم بگیرد که بالاخره مایل است با سیستم 2-4-4 و دو مهاجم بازی کند یا فقط علیپور را مثلا در روش 1-4-1-4 به کار بگیرد. نوسان مداوم بین این دو سیستم اصلا خوب نیست، اما اگر تصمیم نهایی مبنی بر استفاده از دو مهاجم شد، بسیار بعید به نظر می‌رسد جونیور برزیلی مهره چندان به درد بخوری برای کالدرون باشد. جونیور در این دو بازی «صفر» واقعی بوده و با حضور در میدان فقط حق یکی از هافبک‌های تیم را می‌خورد. از سوی دیگر نیمکت‌نشینی محمد نادری و بازی دادن به محمد انصاری هم کمی عجیب است. پرسپولیس در سمت راست چندان زهردار نیست و با این سیاست، سمت چپ این تیم هم تقریبا غیرفعال شده است. به علاوه بازی کردن ترابی و امیری در نقاط مایل به مرکز میدان هم روی عملکرد هر دو بازیکن تاثیر منفی گذاشته و بهتر است کالدرون هر چه زودتر راهکاری برای این معضل پیدا کند. هرچند بعید نیست با حضور کمال کامیابی‌نیا و اضافه شدن احمد نوراللهی به خط جلو، اوضاع برای پرسپولیس بهتر شود.

در مجموع شیرین‌ترین اتفاق برای سرخپوشان، پیروزی و کسب سه امتیاز بود؛ آنچه در قرعه بسیار دشوار فعلی به کالدرون فرصت می‌دهد تیمش را بسازد. قرمزها برای پیمودن هر چه بهتر این مسیر، باید خوش‌شانس باشند و دو دیدار مهم بعدی برابر سپاهان و شهر خودرو را نیز بدون باخت پشت سر بگذارند.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
Eli 01 / 07 / 1398 11 : 55 : 09

بیشتر از همه از برد پرسپولیس شما دارین میسوزین زدن بیرانوند و کالدرون و بقیه بازیکنا باشه شما خوبین اصلا کیسه هم قهرمان شده


تازه ترین خبرها