10980
ناظم‌الشریعه: بازیکنان ایرانی فهم تاکتیکی بالایی دارند / احمدی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد
31 شهريور 1398
200
ایرانی
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی از لحاظ تاکتیکی فهم بسیار بالایی دا رند و این موضوع در بازی امروز به خوبی مشخص بود .

روزنامه گل_بعد از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان در اولین بازی خود در تورنمنت کاسپین آستاراخان روسیه، گفت: خدا را شکر بازی خوب و پرفشاری بود و ما در همان ابتدای نیمه اول یک بر صفر عقب افتادیم. همانطور که قبلا گفتم تیم ما به دلیل کمبود بازی‌های تدارکاتی و نبود همه بازیکنان لژیونر در کنار  دیگر بازیکنان تیم ناهماهنگ است. اما خدار شاکرم هر چه از زمان این بازی گذشت  بازیکنان هماهنگ‌تر و عملکرد خوبی داشتند.

ناظم‌ا لشریعه گفت:  بعد از دریافت گل اول رفته رفته بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شدند و توانستیم در همان نیمه اول دو گل به تیم قزاقستان بزنیم.به نظر من بازیکنان ما از لحاظ تاکتیکی فهم بسیار بالایی دارند و در این بازی این موضوع به خوبی مشخص بود و من از آنها راضی هستم. تیم قزاقستان یکی از تیم‌هایی است که در بحث پاور پلی با دروازه‌بان بسیار عملکرد خوبی دارد اما بازیکنان ایران امروز نشان دادند که تحت هر شرایطی می‌توانند بهترین نتیجه را به دست بیاورند.در این بازی حمید احمدی به  عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

وی در پایان گفت: نتایج این تورنمنت اصلا برای من مهم نیست. هدف اصلی این است که بازیکنان را دور هم جمع و به هماهنگی بیشتری برسیم و حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا و انتخاب جام جهانی 2020 داشته باشیم. 


تازه ترین خبرها