یکی از دوستان صمیمی ام استقلالی است اما عاقل است و کری نمی‌خواند
10976
محمودی: استقلال که می‌بازد پدر همسرم در افق محو می‌شود/ سیدجلال ستون تیم است، فکر کردن به نبودنش سخت است
31 شهريور 1398
669
ایرانی منهای فوتبال
شهرام محمودی والیبالیست محبوب کشورمان معتقد است که دربی 90 یک مقدار عجیب خواهد بود.

مهدی نوری - شهرام محمودی والیبالیست محبوب کشورمان معتقد است که دربی 90 یک مقدار عجیب خواهد بود چرا که اول لیگ است و تیم‌ها هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و مربیان جدید هر دو تیم تا بخواهند برنامه‌های تاکتیکی شان را اجرا کنند و به هدف شان برسند یک مقدار زمان می‌برد اما در نهایت او به تیمش یعنی پرسپولیس اعتماد و اعتقاد دارد و شاگردان کالدرون را برنده دربی می‌داند.

بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را چطور دیدید؟

من نیمه دوم بازی را دیدم که خوب بود و تیم مان برد و حال کردیم. نیمه اول را ندیدم و بچه‌ها هم که دیده بودند می‌گفتند چنگی به دل نمی‌زد اما نیمه دوم خوب حمله کردند و نتیجه گرفتند و به عنوان طرفدار پرسپولیس لذت بردیم.

این برد قبل از دربی چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

قبل از بازی‌های حساس برد در روحیه مجموعه تیم خیلی تاثیر دارد به خصوص در روحیه بازیکنان خیلی مهم است که این اتفاق برای پرسپولیس افتاد و خیلی روحیه بخش بود. پرسپولیس الان با یک روحیه و انرژی خوب به مصاف استقلال می‌رود و امیدوارم بازیکنان تیم محبوب ما نمایش خوبی داشته باشند و دربی را ببریم.

شرایط استقلال را در آستانه دربی چطور می‌بینید؟

من رفیق استقلالی زیاد دارم و خیلی در مورد تیم شان صحبت می‌کنند و خودشان می‌گویند اوضاع استقلال خوب نیست و باب میل استقلالی‌ها نیست. من از دیدگاه آنها می‌گویم که خیلی از شرایط استقلال راضی نیستند.

غیبت فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و احتمالا دیاباته شرایط استقلال را برای دربی سخت تر نمی‌کند؟

من از نظر فنی نمی‌توانم صحبت کنم که چقدر تاثیرگذار است اما در مجموع نبودن بازیکنان اصلی به تیم صدمه می‌زند به خصوص که باتجربه هم باشند و اگر جایگزین نداشته باشند تیم صدمه می‌بیند اما دلیل نمی‌شود بازی راحتی داشته باشیم چون پرسپولیس هم شرایط خوبی ندارد و آن تیم همیشگی نیست. سرمربی پرسپولیس عوض شده و تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد زمان می‌برد. الان پرسپولیس دو برد و یک باخت دارد و شرایط خیلی خوبی نیست. امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه برای ما باشد. هنوز اول لیگ است و زمان می‌برد تا به آمادگی کامل برسند و نوع تفکرات مربی در تیم پیاده شود و تیم نتیجه بگیرد.

کالدرون و استراماچونی اولین دربی تهران را تجربه می‌کنند. این مساله تاثیری روی افکار آنها نخواهد داشت؟

در واقع شرایط دربی ما با همه جای دنیا فرق می‌کند و برای هر دو مربی اولین دربی است و خیلی جالب و عجیب خواهد بود چون کمتر دربی در دنیا چنین جوی دارد. در هر صورت امیدوارم در اولین دربی کالدرون و استراماچونی  شاهد اتفاقات خوبی باشند و بازی ب خوبی برگزار شود تا هم آنها و هم مردم شاهد دربی خوبی باشند.

حواشی اطراف بیرانوند به خودش و پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

این حواشی را درست می‌کنند چون بازیکنی مثل بیرانوند نمی‌تواند حاشیه داشته باشد. متاسفانه در ورزش ما برای بازیکنان بزرگ خیلی زود حاشیه درست می‌کنند و تمرکز بازیکن را به هم می‌ریزند. این مسائل روی روان بازیکن و عملکردش تاثیر می‌گذارد و بیرانوند اگر حرفه‌ای باشد نباید روی او زیاد تاثیر بگذارد و خودش را درگیر این چیزها نکند.

در روزی که سید جلال حسینی روی نیمکت بود جایگزین او یعنی کنعانی زادگان به صنعت نفت آبادان گل 3 امتیازی زد. الان تصمیم گرفتن در مورد زوج میانی خط دفاع برای کالدرون سخت نشده است؟

کالدرون سرمربی تیم و تصمیم گیرنده نهایی ایشان هستند. سید جلال ستون تیم ما است و حتی فکر کردن به اینکه یک روزی او نباشد برای ما هواداران خیلی  سخت است چون سید جلال در کنار کار فنی مدیریت خوبی هم در زمین دارد و مهره کلیدی تیم است و با این سن و سال چقدر خوب تمرین و بازی می‌کند. کنعانی زادگان هم بازیکن خوب و جوانی است و در تیم ملی هم هست و بازیکن باکیفیتی است که می‌تواند به تیم کمک کند. این دست کالدرون است که از چه بازیکنانی استفاده کند و در حیطه ما هواداران نیست.

دربی را چه تیمی می‌برد؟

این دربی یک مقدار عجیب است چون اول لیگ است و تیم‌ها هنوز شکل نگرفته اند. من بازیهای استقلال را در این فصل ندیده ام اما امیدوارم ما ببریم  و می‌دانم هر چقدر استقلال خوب باشد ما به تیم مان اعتماد و ایمان داریم و نتیجه به نفع ما خواهد شد.

رفقای استقلالی که داری برای شما کری نمی‌خوانند؟

چند تا رفیق استقلالی دارم و با بهزاد حاتمی خیلی صمیمی هستم و همیشه کری می‌خواند و حتی وقتی استقلال می‌بازد هم کری می‌خواند و می‌گوید وزارت نگذاشت یا دولت نگذاشت که ببریم و می‌گویم چه ربطی به آنها دارد اما وقتی می‌برند سریع می‌گوید می‌بینی چه تیمی داریم. حمید خان پدر همسرم هم استقلالی است و وقتی می‌برند جلوی چشم هستند و همه جوره کری می‌خواند اما وقتی می‌بازند اصلا یک هفته او را نمی‌بینم و در افق محو می‌شود و یکی دو هفته‌ای اصلا نیست و راحتم. سعید فاتح یکی دیگر از دوستان استقلالی ام است که کری نمی‌خواند چون عاقل است و می‌داند نباید کری بخواند چون به نفعش نیست.


تازه ترین خبرها