سیدجلال و نادری دربی را از دست دادند؛ عالیشاه و بشار رسن پشت خط ماندند
10962
نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال
31 شهريور 1398
216
ایرانی
امروز نودمین شهرآورد پایتخت با جدال استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که هواداران دو تیم هریک با آرزوی برد تیم محبوبشان آماده شروع و پایان این مسابقه هستند.

روزنامه گل - امروز نودمین شهرآورد پایتخت با جدال استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که هواداران دو تیم هریک با آرزوی برد تیم محبوبشان آماده شروع و پایان این مسابقه هستند. در مورد پرسپولیس که آمار خوبی طی این چند سال اخیر در این جدال و در کسب عنوان قهرمانی داشته در این بازی حضور بازیکنانی که کالدرون در نظر گرفته از اهمیت بسزایی برخوردار است. جایی که قطعاً برد در این مسابقه برای کالدرون می‌تواند یک حکم امضای قوی بابت ادامه کارش در پرسپولیس باشد و هواداران بیش‌ازپیش به او و تفکراتش ایمان خواهند آورد. در همین خصوص نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس در جدال نودم این تیم در دربی مقابل استقلال خواهیم داشت.

بازگشت بیرانوند به دروازه

هرچند که با سوپرسیو رادشویچ در جدال با نفت آبادان پرسپولیس توانست یک سه امتیاز را پیش از دربی به دست بیاورد اما بدون شک در این مسابقه شماره یک سرخ‌ها یعنی علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار خواهد گرفت. دروازه‌بانی که به خاطر اتفاقات تبریز یک جلسه محروم شد تا حالا امید اول کالدرون درون دروازه در این بازی مهم و حساس باشد.

نادری و سید جلال دربی را هم از دست دادند

وقتی محمد انصاری به ترکیب پرسپولیس در بازی با نفت آبادان اضافه شد همه از این تصمیم کالدرون بابت بازی ندادن به نادری که عملکرد بسیار خوبش در این تیم او را به تیم ملی رساند، شوکه شدند. هرچند که انصاری در بازی با نفت آبادان نتوانست آن‌چنان‌که بایدوشاید توقعات را برآورده کند اما گویا در این بازی هم گزینه مدنظر کالدرون در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است. در مرکز خط دفاعی هم شجاع توانست به بازی برسد و بازهم در این مسابقه در کنار کنعانی زادگانی بازی خواهد کرد که بالاخره سیدجلالی که به یک‌باره مصدوم شد را نیمکت نشین کرد. در سمت راست خط دفاعی هم قرار است مهدی شیری بازی کند که در بازی با نفت آبادان با تغییر در مرکز خط دفاعی پرسپولیس قدرت مانور بیشتری پیدا کرد و نفوذهای خیلی خوبی را روی دروازه نفت آبادان انجام داد.

بشار و عالی‌شان پشت خط ماندند

در مرکز میدان هم کالدرون گویا قرار نیست تغییرات زیادی را به وجود بیاورد. قرار است ترابی در چپ جلوتر از انصاری بازی کند و در مرکز میدان هم وحید امیری و احمد نوراللهی کار خواهند کرد. در سمت راست هم قرعه گویا دوباره به سیامک نعمتی افتاده و با این حساب بشار و عالیشاه پشت خط ماندند و از روی نیمکت عملکرد خط میانی پرسپولیس را نظاره‌گر خواهند بود. به نظر می‌رسد در این مسابقه کالدرون به دنبال تهاجم به عمق دفاع پرسپولیس است و برنامه‌ای برای ارسال‌های بلند ندارد.

کم‌فروغ اما همچنان گزینه اول خط حمله

هرچند که علی علیپور روزهای خوبش را طی چند فصل اخیر امسال نتوانسته در پرسپولیس استارت بزند اما همچنان گزینه نخست کالدرون در خط حمله سرخ‌ها در این بازی خواهد بود و هواداران انتظار دارند او بتواند با گلزنی در این مسابقه یک شروع خوب را از همین بازی شروع کند. در مقابل جونیور هم به‌زعم ادعای کالدرون با توجه به اینکه عملکرد خوبی در دو بازی اخیر نداشته هنوز باید به او فرصت داد و سرمربی آرژانتینی معتقد است او کمی زمان احتیاج دارد. مسئله‌ای که خیلی‌ها معتقد بودند امیر روستایی به‌عنوان یک آلترناتیو به ترکیب اضافه خواهد شد اما گویا کم‌فروغ های امسال پرسپولیس گزینه‌های اصلی کالدرون در خط حمله خواهند بود.


تازه ترین خبرها