10945
فتحی: امیدوارم محرومیت اسماعیلی رفع شود
30 شهريور 1398
221
ایرانی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بلافاصله بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با ریاست کمیته انضباطی و کمیته داوران مذاکرات مفصلی داشتم و امیدوارم محرومیت اسماعیلی رفع شود و استقلال به حقش برسد.

روزنامه گل-

 امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص اینکه چه نظری درباره دربی دارد، اظهار داشت: اجازه می‌خواهم باز هم به خانواده عماد کودک 6 ساله تسلیتی داشته باشم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم.

وی افزود: با توجه به نتایج اخیری که داشتیم ما واقعا مستحق برد بودیم و امیدوارم فردا روز خوبی برای تیم استقلال باشد و یک فوتبال آرام در زمین و برای هواداران رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال  درباره این موضوع که چه خواسته‌ای از بازیکنان دارد، تصریح کرد: من در کنار بازیکنان بودم و آنها روحیه خوبی در آستانه دربی دارند. امیدوارم یک روز خوب برای ما رقم بخورد و دل هواداران شاد شود. 

فتحی در مورد محرومیت فرشید اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما بلافاصله بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان  پیگیر این موضوع شدم، با ریاست کمیته انضباطی و داوران مذاکرات مفصلی داشتم و تا همین الان هم پیگیر بودم و امیدوارم استقلال به حقش در این زمینه برسد، حقی که همه کارشناسان متفق القول نظر داشتند که این کارت اشتباه بوده است و باید برگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فقط با نامه‌نگاری این موضوع را پیگیری کرده است؟ تصریح کرد:  ما هم مکاتبه کردیم و هم رایزنی. باز هم می‌گویم امیدوارم پیگیری‌های ما به ثمر بنشیند و منجر به رفع محرومیت اسماعیلی شود.


تازه ترین خبرها