10904
بگوویچ: بعضی از بازیکنانم برای اولین بار در لیگ بازی می‌کردند
29 شهريور 1398
178
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید به علت کم‌ تجربگی بازیکنانش نتوانستند موقعیت‌هایشان را برابر تراکتور تبدیل به گل کنند.

روزنامه گل -

وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شکست تیمش برابر تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که اجازه دادند این بازی مقابل هواداران برگزار شود. بازی بدون حضور هواداران، فوتبال نیست. بازی خوبی امروز برگزار شد. شاید بیست دقیقه اول بازیکنان ما تحت فشار بودند. چند نفر از آن‌ها برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کنند. تیم تراکتور هم واقعا یک تیم با کیفیت است.

او ادامه داد: متاسفانه روی اشتباه بازیکنان خط دفاعی خودمان گل خوردیم. باید از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. می‌توانستیم یک یا دو گل به ثمر برسانیم. این فوتبال است و در آن اتفاقات رخ می‌دهند. به تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج بازی‌های بعدی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

بگوویچ اضافه کرد: از دست رفتن موقعیت‌هایمان به دلیل  کم‌تجربگی بازیکنانم بود. وقتی توپ را جلوی دروازه حریف می‌رسانیم باید از آن‌ها استفاده کنیم. روی یک حرکت ترکیبی تاوارس می‌توانست خیلی راحت توپ را گل کند. وقتی یک تیم می‌بازد باید سخت کار کند و با آنالیز اشتباهاتش را بر طرف کند.

سرمربی گل‌گهر بیان کرد: وقتی که ما آن‌ها را آنالیز می‌کنیم، تیم تراکتور هم بازی ما را آنالیز می‌کند و آن‌ها از نقاط ضعف ما استفاده کردند. در ۳۵ دقیقه انتهای بازی مسابقه را تحت کنترل خودمان داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. بعضی از بازیکنان ما تجربه لیگ برتری ندارند و استرس زیادی هم دارند. من به تیمم ایمان دارم و اگر مثل ۲۵ دقیقه آخر این مسابقه بازی کنیم، هیچ شکی ندارم که می‌توانیم پیشرفت کنیم.


تازه ترین خبرها