تک جمله مهم و تأثیرگذار مدافع پرسپولیس
10886
شجاع: شده با یک پا هم در دربی بازی می‌کنم
28 شهريور 1398
244
ایرانی
خوشحالی هواداران  پرسپولیس در آستانه دربی بابت نبودن چند بازیکن استقلال با شنیدن خبر نرسیدن احتمالی شجاع خلیل زاده خیلی زود به یک تلخند تبدیل شد.

روزنامه گل -

 

خوشحالی هواداران  پرسپولیس در آستانه دربی بابت نبودن چند بازیکن استقلال با شنیدن خبر نرسیدن احتمالی شجاع خلیل زاده خیلی زود به یک تلخند تبدیل شد. جایی که بعد برد سه امتیازی مقابل نفت آبادان و بازی نسبتاً خوب شاگردان کالدرون به دنبال این بودند که دربی خوبی را پشت سر بگذارند. بعد از انتشار این خبر همه منتظر جواب MRI و واکنش کادر پزشکی پرسپولیس بودند تا ببینند این شجاع خلیل زاده محبوب هواداران سرخ برای دربی چه شرایطی خواهد داشت و آیا به این بازی خواهد رسید یا نه؟ خیلی از هواداران پرسپولیس و تیم رقیب معتقد بودند این مسئله درست کردن یک جو روانی برای استقلال و کادر فنی این تیم است تا نتواند یک برنامه‌ریزی مناسب داشته و با این گمانه‌زنی‌ها همه منتظر شروع تمرین دیروز بودند.

 

به همین خاطر مهم‌ترین سوژه تمرین روز گذشته پرسپولیس، شجاع خلیل زاده بود که بالباس شخصی به تمرین آمد و بعد از صحبت با کادر پزشکی قبل از شروع کار شاگردان کالدرون زمین چمن خیریه عمل را بدون اینکه جلوی دید خبرنگاران قرار بگیرد، ترک کرد. دراین‌بین اما خبرنگار روزنامه گل توانست هنگام خروج شجاع از ورزشگاه جویای حال این مدافع باشد و آخرین وضعیت پای خلیل زاده را از خودش جویا شود. هرچند که جواب شجاع کوتاه بود اما موجی از امید را به اردوی قرمزها و هواداران این تیم مخابره کرد. جایی که خلیل زاده در واکنش به این سؤال که آیا به دربی می‌رسد خیلی کوتاه به خبرنگار ما گفت: «شده با یک‌پا در دربی بازی می‌کنم.» یک تک جمله تأثیرگذار که حالا باید منتظر بود و دید این مسئله شرایط دو تیم را برای دربی چطور خواهد کرد.  

 

 


تازه ترین خبرها