ماجرای خداحافظی که حالا بیرانوند آن را رد می‌کند
10884
بیرانوند چت کرد و ویس نداد
28 شهريور 1398
293
ایرانی
بیرانوند که از قولش نقل قولی منتشر شد که خداحافظی می‌کند از بیخ آن را رد می‌کند:« بازیکن 26 ساله خنده‌دار است که خداحافظی کند.

روزنامه گل -


امسال سال ششم است که در سطح اول هستم و افتخارات زیادی کسب کردم. خیلی‌ها دنبال این بودند که من بعد از خبر خداحافظی‌ام آن را تکذیب کنم ولی سکوت کردم.»


بیرانوند با تأکید براینکه مصاحبه‌ای انجام نداده است در پاسخ به یک سؤال خبرنگار گفت از او مصاحبه رسمی در مورد خداحافظی‌اش منتشر شده مدعی شد که آن خبرگزاری اگر صدایی از او دارد باید آن را منتشر کند درغیر اینصورت این ادعا را رد می‌کند:« من وقتی سکوت می‌کنم یعنی نمی‌خواستم جوابی به این شایعات و حواشی بدهم الان هم می‌بینید که در خدمت پرسپولیس هستم و به دنبال این موضوع هستم که با این تیم ان‌شاءالله قهرمان آسیا شوم. اینکه می‌گویند من مصاحبه کرده‌ام برای سؤال است چون شما باید از من وویس داشته باشید آیا فایل صوتی مصاحبه من را دارید؟ اگر دارید لطفاً رو کنید. شاید بعضی‌ها به اسم من به دیگران پیام می‌دهند ولی اگر شما با خط تلفن همراه من فایل صوتی در مورد مصاحبه دارید لطفاً آن را رو کنید تا من ببینم.» این اظهارات بیرانوند در حالی است که ایسنا به عنوان منتشر کننده خبر خداحافظی این ملی‌پوش از فوتبال ایران آن هم پس از اعلام رای کمیته انضباطی تماسی از سوی بیرانوند دریافت کرد که طی این تماس او اصرار به خداحافظی از فوتبال ایران داشت. خبرنگار ایسنا نیز بر اساس گفت‌وگویی که با بیرانوند بصورت نوشتاری داشته و با اصرار بیرانوند اظهارات او را در واکنش به رای کمیته انضباطی منتشر کرد.


بیرانوند در حالی در گفت‌وگو با خبرنگاران از "پیام دادن" سخن گفته که هیچ کس جز او و ایسنا نمی‌دانست گفت‌وگوی او بر اساس چت نوشتاری بوده است. اسناد مکتوب کانال ارتباطی بیرانوند و ایسنا نزد ما محفوظ است و در صورت لزوم با "سوابق قبلی" منتشر خواهد شد.

 

 



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
ن 28 / 06 / 1398 17 : 20 : 09

نون حروم کیسه تو وجودتون اثر گذاشته روزنامه آشغال


تازه ترین خبرها