تابع تصمیم کالدرون هستم
10783
حسینی: حضورم در «لوانته» را فراموش کنید
25 شهريور 1398
202
ایرانی
مدافع پرسپولیس گفت: در خصوص لوانته صحبت نمی کنم و خواهش می کنم این موضوع را فراموش کنید.

روزنامه گل - سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که این بازی را با برد به پایان رساندیم و این برد را به هواداران تبریک می گویم. ما هفته آینده باید در مقابل تیمی قرار بگیریم که نام او استقلال است و برای همه قابل احترام. بنابراین مطمئن باشیم برد ما مقابل صنعت نفت و تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان هیچ تاثیری در این دیدار نخواهد داشت.

مدافع پرسپولیس در خصوص  صحبت های گزارشگر تلویزیون گفت: در این مورد صحبتی نمی کنم و امیدوارم که شما هم بحث لوانته را فراموش کنید.

سیدجلال در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر دربی برابر نفت آبادان بازی نکردی، افزود: این تصمیم کالدرون است و من به نظر سرمربی احترام می گذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که انصاریفرد گفته مطالبات بازیکنان را پرداخت می کند، گفت: او کار سختی در پرسپولیس دارد و باید خیلی از مشکلات را حل کند و اجازه ندهد برخی ها هم برای پرسپولیس مشکل درست کند.

وی در پایان و در خصوص اجرای حضور ۹۰ به ۱۰ تماشاگران در دربی تصریح کرد: این قانون باید زودتر از اینها اجرا می شد اما امیدوارم از این به بعد همیشه این اتفاق در دربی رخ بدهد.


تازه ترین خبرها