برانکو برای ما تمام شده است
10778
انصاری‌فرد: برد نفت می‌تواند در بازی با استقلال هم تکرار شود
25 شهريور 1398
196
ایرانی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: روحیه تیم فوق‌العاده است و این برد می‌تواند در بازی‌های آتی مثل استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد.

روزنامه گل -

محمدحسن انصاری‌فرد بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که برنده بازی شدیم و انصافاً موقعیت‌های بیشتری داشتیم و خیلی خوب است که قبل از بازی با استقلال به برتری رسیدیم. 

وی افزود: روحیه تیم فوق‌العاده است و این برد می‌تواند در بازی استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد. خوشبختانه پرسپولیس وحدت کاملی دارد و امیدوارم این رویه در بازی با استقلال هم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهراً قرار است دربی به صورت 90 به 10 برای تماشاگران برگزار شود، گفت: به هر صورت ما مخالفتی با این موضوع نداریم و پیش از این هم نگفته‌ایم که این کار صورت نگیرد. من گفتم شرایط اجرای حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 در بازی رفت سخت است اما در بازی برگشت به بهترین شکل این کار را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه چرا علی‌ علیپور گل نمی‌زند، گفت: او با وجود اینکه آسیب دیده اما موقعیت ایجاد می‌کند و در شرایط خوبی است. همین که موقعیت ایجاد می‌کند خیلی خوب است.

انصاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا معتقد است استقلال می‌تواند در دربی قانون 90 به 10 را اجرا کند، گفت: اگر سازوکار آن وجود داشته باشد ما که مشکلی نداریم چه اشکالی دارد استقلال این قانون را اجرا کند و ما هم در بازی برگشت آن را به صورت کامل اجرا کنیم.

وی در خصوص مشکل بلیت‌فروشی برای برخی تماشاگران گفت:‌ من امروز شرایط حضور تماشاگران را بازدید کردم و فکر می‌کنم در اوایل کار مشکلاتی وجود دارد. ولی اینکه چه پیشنهاداتی برای دربی داریم را در جلسه روز چهارشنبه مطرح خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مطالبات بازیکان کی پرداخت می‌شود، گفت: ان‌شاءالله قبل از دربی این کار را انجام خواهیم داد.

انصاری‌فرد در خصوص اینکه تکلیف مطالبات برانکو چه می‌شود، گفت: ما به این مربی پیشنهاد کردیم هر کجا که دوست دارد با او قرار می‌گذاریم و صحبت‌هایمان را در خصوص مطالباتش انجام می‌دهیم اما اینکه گفته می‌شود برای توافق با برانکو رقم پیشنهاد دادیم درست نیست.

خبرنگاری گفت شایعه شده فصل بعد یا در نیم‌فصل برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد که انصاری‌فرد گفت: نه، این خبر صحت ندارد. ما با کالدرون قرارداد داریم و با او ادامه می‌دهیم. بحث برانکو هم برای ما تمام شده است.

وی در خصوص اینکه ظاهراً قرار است اسپانسر پرسپولیس به یورو به این باشگاه پول بدهد، گفت: ان‌شاءالله طی 3-4 روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد.


تازه ترین خبرها