هشدار جدی سرمربی پرسپولیس به ستاره‌های تیمش
10756
کالدرون: هرکس لازم باشد بیرون می‌گذارم، از کسی هم نمی‌ترسم
25 شهريور 1398
1451
ایرانی
تغییر در ترکیب پرسپولیس در بازی پیش از دربی پایتخت توسط کالدرون تا حدودی هواداران و پیشکسوتان این تیم را برای این تصمیمات سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان گیج کرده است.

روزنامه گل - خبر تغییر در ترکیب پرسپولیس در بازی پیش از دربی پایتخت توسط کالدرون که محمد انصاری را به‌جای نادری به ترکیب اضافه کرد و از سوی دیگر با نیمکت نشین کردن سیدجلال گویا قرار است به محمدحسین کنعانی زادگان میدان دهد، تا حدودی هواداران و پیشکسوتان این تیم را برای این تصمیمات سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان گیج کرده است. جایی که همه منتظر نتیجه تصمیم‌گیری‌های جدید کالدرون هستند و اینکه ببینند این تغییرات در خط دفاعی پرسپولیس که طی این چند سال اخیر جزو بهترین خطوط دفاعی لیگ بوده چه شرایطی را برای این تیم رقم می‌زند. در این خصوص اما نکته جالب ادعاهایی است که کالدرون طی چند وقت اخیر در جمع بازیکنان پرسپولیس دارد. مربی‌ای که پیش از آمدن به ایران گفته می‌شد به‌هیچ‌عنوان اسم‌ورسم بازیکن برایش مهم نیست و با کسی شوخی ندارد گویا حالا در حال پیاده‌سازی این سناریو در پرسپولیس است.

طبق شنیده‌های ما از درون باشگاه، کالدرون در جمع بازیکنان به آن‌ها با ادبیاتی تند تاخته که به‌هیچ‌وجه با کسی شوخی ندارد و بدون توجه به اسم‌ورسم بازیکن اگر یک نفر خوب کار نکند و کیفیت نداشته باشد از ترکیب بیرون می‌ماند. حتی کالدرون در ادامه این صحبت‌هایش باقدرت به این موضوع اشاره داشته که هیچ ترسی ندارد و با دل و جرأت هر بازیکنی که طبق برنامه‌های او کار را پیش نبرد کنار خواهد گذاشت.

صحبت‌های کالدرون و برخی مباحثی که در این خصوص مطرح کرده حسابی بازیکنان را شوکه کرده و آن‌ها را که سه سال بااقتدار خاموش و بی‌سروصدای برانکو سروکار داشتند در بهت و تعجب فرو برده است که چرا این سرمربی آرژانتینی با این ادبیات تند و تهدیدآمیز با بازیکنان صحبت می‌کند. نمونه آن‌هم واکنش‌های او به بیرانوند بوده که بعد از بازی با تراکتورسازی به او تاخته و حتی گلر شماره یک تیم ملی را تهدید به نیمکت نشینی کرده است.

به‌هرحال آنچه مشخص است هر مربی برای نظم دهی به تیم تحت هدایت خودش اقتداری مخصوص به خود دارد اما شاید این شیوه رفتاری کالدرون در تیمی مثل پرسپولیس به مشکل بخورد و نتواند جوابی که دنبال آن است را به دست بیاورد. باید دید با این شرایط و تصمیماتی که کالدرون برای دو بازی پیش رو گرفته که این دو مسابقه اهمیت بسزایی برای پرسپولیس دارد و حتی شاید سرنوشت و آینده او را در این تیم رقم بزند، چه جوابی خواهد گرفت.  


تازه ترین خبرها