تا دقیقه ۹۰ استرس داریم
10662
گل‌محمدی: برخی تیم‌ها هزینه‌های هنگفتی کردند تا به قهرمانی برسند
22 شهريور 1398
187
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه بازی سختی مقابل ماشین‌سازی خواهیم داشت، گفت: تا داور سوت پایان بازی را نزده استرس برد در ما وجود دارد.

روزنامه گل - یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه ایام سوگواری امام حسین (ع) را تسلیت می‌گویم گفت: خیلی خوشحال هستم که در این شهر زیبا و دوست‌داشتنی حضور داریم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم البته که می‌دانیم بازی سختی مقابل ماشین‌سازی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دو بازی که از ماشین‌سازی مقابل استقلال و سپاهان دیده‌ایم نشان می‌دهد که تیم شایسته‌ای است، آنها تیمی سرعتی هستند که می‌توانند هر تیمی را غافلگیر کنند. خیلی مهم است که تمرکز خوبی در 90 دقیقه داشته باشیم و فرصت ضدحمله و غافلگیری را به حریف‌مان ندهیم. فردا یک روز سخت برای ما خواهد بود و امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: یکسری مشکلات از نظر مصدومیت و دور بودن بازیکنان‌مان از تیم به دلیل حضور در اردوی تیم امید و جوانان داریم اما سایر بازیکنان‌مان خوب تمرین کردند و برای بازی فردا توجیه هستند. فکر می‌کنم فردا شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم باشیم. همانطور که گفتم فردا مقابل یک تیم قابل احترام بازی خواهیم کرد. 3 امتیاز حساسی که در پیش داریم برای ما خیلی مهم و با اهمیت است. به همین دلیل امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و تمرکز بالا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دو بازی ابتدایی لیگ،  تیمش انتظارات را برآورده کرده است و اینکه آیا بازی فردا با ماشین‌سازی 6 امتیازی است؟ تصریح کرد: فرم خوب تیمی ما که از سال گذشته شکل گرفت و منجر به آسیایی شدن تیم ما شد، انتظارات بالا رفته است. انتظار خودم از بازیکنان بیشتر شده و باید بگویم که بازیکنان خودشان این انتظار را برای ما زیاد کردند. ما سال گذشته با تمام مشکلاتی که از لحاظ امکانات و مالی داشتیم هم این ذهنیت قوی را در بازیکنان‌مان به وجود آوردیم تا در هر بازی با تمام وجودشان بازی کنند و به این نتیجه رسیدند که می‌توانند در هر بازی به موفقیت برسند و با توجه به اینکه بازیکنان باتجربه و خوبی جذب کردیم این ذهنیت قوی‌تر شده است. همه بازیکنان ما خیلی مشتاق به کار هستند که هرچه سریع‌تر زمان بازی برسد و قابلیت‌هایشان را به نمایش بگذارند. فکر می‌کنم رسیدن به این ذهنیت باعث شده من به این راحتی درباره کسب 3 امتیاز و پیروزی صحبت کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که تیمش از هفته‌های ابتدایی جزو مدعیان قهرمانی قرار گرفته و آیا تعطیلی مسابقات به ضرر شهر خودرو است، عنوان کرد: اینکه ما مدعی قهرمانی باشیم یا نباشیم یا مردم این چنین فکر کنند اهمیت زیادی ندارد اما این مهم است که بازیکنان ما با تمام وجود برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به زمین بروند. بازیکنان تمام تلاش‌شان را در زمین انجام می‌دهند. آنها باید از لحاظ جسمی و روحی خودشان را آماده بازی‌ها کنند و نشان دهند که می‌توانند این کار را انجام دهند و برای کسب 3 امتیاز هر مسابقه تلاش کنند

سرمربی شهر خودرو افزود: خیلی زود است که درباره قهرمانی و مدعی بودن صحبت کنیم. تیم‌هایی هستند که هزینه‌های هنگفتی کردند تا به قهرمانی برسند، بازیکنان خوبی جذب کردند و امکانات خوبی هم دارند. با توجه به محدودیتی‌هایی که از لحاظ امکانات و سایر مشکلات داریم نشان دادیم که می‌توانیم بر آنها غلبه کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. با توجه به روند خوبمان و اینکه توانستیم 6 امتیاز کسب کنیم، وقفه‌ای که ایجاد شد از برخی جهات برای ما خوب شد چون مصدومان ما به بازی فردا می‌رسند. 2 بازیکن ما در بازی فردا مصدوم هستند و 2 بازیکن مصدوم‌مان هم رسیده‌اند. در این وقفه یک بازی تدارکاتی خوب هم مقابل سپاهان داشتیم و از نظر شرایط جسمی در شرایط مسابقه هستیم و مشکل خاصی نداریم.

گل‌محمدی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: 2 بازیکن مصدوم داریم، اما بازیکن محروم نداریم. 2 بازیکن تیم امید هم روز گذشته به جمع ما اضافه شدند و 2 بازیکن تیم‌مان هم که در اردوی تیم جوانان حضور داشتند امروز به ما پیوستند و باید ببینیم شرایط بازیکنان برای بازی فردا چگونه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که پیروزی در بازی فردا می‌تواند رضایت‌بخش باشد یا نه؟ خاطرنشان کرد: هر پیروزی ارزش‌ خاص خودش را دارد همانطور که گفتم ما فردا بازی راحتی نداریم و تا داور سوت پایان بازی را نزده استرس برد در وجود ما هست. تیم ما از نظر شارایط جسمی و روحی شرایط خوبی دارد. اعتقاد و دوست دارم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای بازی لذت ببرند به همین دلیل امیدوارم بازی خوب و فنی باشد.


تازه ترین خبرها