درباره رفتن به ایران تردید زیادی داشتم
10653
دیاباته: استراماچونی واقعاً مربی خوبی است
22 شهريور 1398
221
ایرانی
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید تردید زیادی برای آمدن به ایران به منظور کسب تجربه‌ای جدید داشته است.

روزنامه گل -

شیخ دیاباته که بین سال‌های 2010 تا 2016 عضو تیم بوردو فرانسه بود و در 152 بازی آمار 66 گل و 13 پاس گل را از خود بر جای گذاشت، در گفت‌وگو با سایت  «girondins33.com» درباره پیوستنش به استقلال و شرایطش در این تیم گفت: اوضاع برای من در استقلال خوب پیش می‌رود، اما خیلی زود است که بخواهم وضعیت را ارزیابی کنم چون تازه فصل را شروع کرده‌ایم و تنها دو بازی انجام داده‌ایم، وگرنه اوضاع خوب است. شیخ خوب است! (باخنده)

وی افزود: حقیقت این است که درباره رفتن به ایران تردید زیادی داشتم و در ابتدا خیلی انگیزه‌ای برای رفتن به این کشور نداشتم. سپس اطلاعاتی از ایران به دست آوردم و با آندره‌‌آ استراماچونی ایتالیایی روبه‌رو شدم که من را به واسطه بازی در فرانسه و ایتالیا (تیم بنونتو) می‌شناخت، از این‌رو با او مفصل صحبت کردم و بعد از آن بود که تصمیم گرفتم به ایران بروم تا چالش جدیدی را تجربه کنم.

مهاجم اهل مالی استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی واقعاً مربی خوبی است، کسی که سابقه سرمربیگری اینتر را دارد و می‌خواهد کاری خوب در استقلال انجام دهد و البته باعث بهتر شدن بازی من شود، بنابراین هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام خواهم داد تا عنوانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورم.

 


تازه ترین خبرها