10610
راموس: درهای رئال مادرید همیشه به روی پوگبا باز است
19 شهريور 1398
537
خارجی
مدافع رئال مادرید از پیوستن پل پوگبا به این تیم استقبال و از هم‌تیمی ولزی‌اش هم به عنوان بازیکن مهمی در ترکیب کهکشانی‌ها یاد گرد.

روزنامه گل - سرخیو راموس در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «اکسپرس» درباره انتقاداتی که به وی پس از مصدوم کردن محمد صلاح از ناحیه کتف در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017 شد، گفت: من به عقیده همه احترام می‌گذارم، اما حقیقت این است که مردم گاهی اوقات من را بد قضاوت می‌کنند. وقتی من مقابل حریف سرسختی قرار می‌گیرم، این هیجان‌انگیزترین چیزی است که می‌تواند برایم اتفاق بیفتد و چیزی است که مشتاقانه منتظر آن هستم. هنگامی که باید مقابل یک بازیکن خوب یا یک مهاجم خوب بازی کنید، شما دوئلی خوب دارید که البته نمی‌خواهید با قلب و نیتی درست به کسی آسیب برسانید. در بازی فوتبال برای رسیدن به پیروزی و دفاع از خود به میدان می‌روید، اما در عین حال درون‌تان احترام هم هست.

مدافع اسپانیایی کهکشانی‌ها همچنین از پیوستن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید استقبال می‌کند. او در این باره اظهار داشت: به نظر من درهای رئال مادرید همیشه به روی بازیکنان خوب از جمله پوگبا باز است. از دید من پل یکی از بهترین بازیکنان جهان است. پوگبا بازیکنی متفاوت است و ارزش‌هایش را در یوونتوس و منچستریونایتد نشان داده است. به نظرم پل با بازی‌اش تیم را به تعادل می‌رساند. او تأثیر زیادی بر بازی هجومی تیم می‌گذارد و فیزیک بدنی جالبی هم دارد.

راموس همچنین در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در تمجید از گرث بیل که پس از کش‌وقو‌س‌های فراوان در این تابستان، سرانجام در رئال مادرید ماند و شروع خوبی هم در فصل جدید با به ثمر رساندن دو گل و یک پاس گل در سه بازی لالیگایی داشته است، گفت: به اعتقاد من بیل بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در سال‌هایی که در کنار ما بوده، بازیکن مهمی برای رئال مادرید به شمار می‌آمده است. رسانه‌ها خیلی چیزها مطرح می‌کنند که برخی درست و برخی نادرست هستند.

وی همچنین در تمجید از زیدان و اینکه او حالا تجربه بیشتری در امر مربیگری پیدا کرده است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم و باید اتفاقات بد فصل گذشته را به دست فراموشی بسپاریم و بیشتر از همیشه تشنه قهرمانی باشیم. به اعتقاد من این فصل می‌تواند فصل خوبی برای ما باشد و باید از همین شروع گام‌های‌مان را به درستی برداریم.


تازه ترین خبرها