10519
صعود نادال به نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا
14 شهريور 1398
724
منهای فوتبال
تنیسور اسپانیایی با شکست دیگو شوارتسمن به مرحله نیمه نهایی اپن آمریکا صعود کرد.

روزنامه گل -

مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا صبح امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و چهره هشت تنیسور راه یافته به دور بعد در بخش مردان و بانوان مشخص شد.

رافائل نادال برابر دیگو شوارتسمن قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر ۴ حریف آرژانتینی‌اش را شکست داد. در ادامه ۷ بر ۵ پیروز شد و ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد.

پیش از این دیدار متئو برتینی در یک رقابت دیدنی ۳ بر ۲ گائل مونفیس را شکست داد تا در جمع چهار تنیسور برتر آخرین گرند اسلم سال قرار بگیرد.

تنیسور ایتالیایی در ست نخست ۶ بر ۳ شکست خورد اما ست دوم را با پیروزی ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد. برتری‌اش در ست سوم نیز ادامه داشت و توانست ۶ بر ۲ پیروز شود. با این حال مونفیس ناامید نشد و با پیروزی ۶ بر ۳ همه چیز را به تساوی رساند. در ست پنجم این رقابت نزدیک ادامه یافت و در نهایت برتینی ۷ بر ۶ حریف فرانسوی‌اش را شکست داد.

در بخش بانوان بلیندا بنچیچ ۲ بر صفر برابر دونا وکیچ پیروز شد. تنیسور سوییسی در ست اول به سختی از سد حریف کرواتش عبور کرد و ۷ بر ۶ پیروز شد. او ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد و در جمع چهار تنیسور برتر قرار گرفت.

در دیگر بازی بیانکا آندریسکو برابر الیس مرتنز قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور کانادایی در ست نخست ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد اما در ادامه ۶ بر ۲ مغلوب شد. با این حال بانوی شماره ۱۵ جهان با پیروزی ۶ بر ۳ در ست سوم به دور بعد صعود کرد.

مرحله نیمه نهایی بخش بانوان بامداد پنجشنبه برگزار می‌شود. ابتدا الینا اسویتولینا برابر سرنا ویلیامز قرار می‌گیرد و سپس بنچیچ به مصاف آندریسکو می‌رود.

یک روز بعد در بخش مردان نادال مقابل برتینی قرار می‌گیرد و مدودف به مصاف دیمتیروف می‌رود.

 


تازه ترین خبرها