انتخاب پک زوله برای من یک انتخاب برد – برد است
10462
قوچان نژاد: دلم برای فوتبال هلند تنگ شده بود
12 شهريور 1398
520
ایرانی خارجی
رضا قوچان نژاد به لیگ هلند برگشت تا این بار با تیم پک زوله در رقابت های فوتبال این کشور کارش را دنبال کند.

روزنامه گل - مهاجم سابق تیم ملی که دو تجربه جام جهانی را در کارنامه دارد از احساس خوبی می گوید که پس از بازگشت به هلند و فوتبال این کشور به دست آورده و مطمئن است تمام توانش را برای موفقیت پک به کار خواهد بست. گفت و گوی او با سایت باشگاه پس از امضای قرارداد با این تیم هلندی را می خوانید.

 

خوش آمدید به باشگاه پک زوله. چه شد که این باشگاه را انتخاب کردید؟


از شما متشکرم و این یک چالش خوب برای من است. بیشتر از یکسال بود که از فوتبال هلند دور بودم و خوشحالم که باشگاه پک برای در اختیار گرفتن من علاقه نشان داد. در جلساتی که با هم داشتیم واحساس خوبی به من دست داد که بتوانم به این تیم بیایم. بعد از گفت وگو با مربی و رئیس باشگاه، یک مساله برای من آشکار شد که من خیلی زود با این تیم به فوتبالم ادامه خواهم داد.

 

پس خیلی علاقه داشتی به لیگ برتر هلند برگردی؟


قطعا همین طور است. من دلم برای فوتبال هلند تنگ شده بود. من عاشق لیگ برتر هلند (ایره دیویزی) و فوتبال این کشور هستم. روش فوتبال بازی کردن تیم پک زوله می‌پسندم و برای همین برای من یک موقعیت برد – برد است. مشتقام که خیلی زود کارم را اینجا شروع کنم.

 

تو قبلا در این استادیوم در مقابل پک بازی کردی، چه خاطراتی از آن بازی‌ها داری؟


در بازی خیلی سختی در این استادیوم مقابل پک توانستم گلزنی کنم و واقعا در زمین این تیم بازی کردن خیلی سخت است. با این حال هیچ وقت نتوانستیم اینجا مقابل پک برنده باشیم که دلیل آن اول چمن مصنوعی تیم و دلیل دوم آن قوی بودن این تیم است. ولی حالا من جزو این تیم هستم و می خواهم برای تیم های مقابل بازی را سخت و دشوار کنیم.

 

چه انتظاری از آمدنت به این باشگاه‌ داری؟


چه انتظاری دارم؟ تمام تلاش خود را می کنم به تیم کمک کنم. با توجه به تجربیات و کیفیتی که دارم امیدوارم بتوانم به موفقیت های تیم کمک کنم تا اینکه تیم خودش را بالا بکشد. این تمام کاری است که می توانم انجام دهم.

 

در ادامه مدیرفنی زوله حرف از جذب رضا قوچان نژاد را به میان می آورد و در مورد آن توضیح می دهد: «رضا بازیکنی با تجربه است که دو جام جهانی را تجربه کرده است و این یعنی او می تواند به تیم جوان ما کمک کند. بدون شک بهترین ها در تیم ما بازی می کنند چون ما به هیچ یک از بازیکنانی که جذب کرده ایم گارانتی امسال فیکس بودن را نداده ایم؛ حتی به رضا که او هم باید رقابت کند.

 


تازه ترین خبرها