10392
سلطانی‌فر: امیدواریم در رشته‌های کاراته، والیبال و شمشیربازی المپیک به مدال برسیم
09 شهريور 1398
718
منهای فوتبال
وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیار امیدواریم در برخی رشته‌های دیگر نظیر کاراته، والیبال و شمشیربازی در المپیک 2020 صاحب سکو و مدال شویم.

روزنامه گل -

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم‌های ملی برای حضور در رقابت سال آینده المپیک اظهار داشت: در حال حاضر که در آستانه رقابت‌های المپیک 2020 هستیم، ورزشکاران ایران شدیدا سرگرم مسابقات انتخابی المپیک برای بدست آوردن سهمیه هستند. طبیعتا المپیک آوردگاهی است که نخبگان ورزشی در آن حضور دارند و تا الان 3 الی 4 سهمیه بدست آوردیم و تلاش داریم سهمیه‌های خودمان را افزایش دهیم.

وی افزود: تلاش داریم در 16 دوره اخیر المپیک (8 دوره قبل از انقلاب و 8 دوره پس از انقلاب) علاوه بر 4 رشته‌ای که در آن‌ها مدال گرفتیم، بتوانیم در رشته‌های دیگر از جمله کاراته به مدال برسیم و کاراته‌کاهای ما روی سکو بروند. امید داریم شمشیرزن‌های ما هم به مدال برسند چه در تیمی و چه در انفرادی. در والیبال هم امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها بدست آورد، را تکرار کنند و در المپیک روی سکو بروند. البته نیم نگاهی هم به برخی رشته‌ها داریم و در سایر رشته‌ها از جمله جودو، قایقرانی و تیراندازی امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا ورزشکاران ایران بدرخشند.


تازه ترین خبرها