مرور یک فرضیه مهم نقل‌وانتقالاتی
10097
کنعانی؛ آخرین ضربه کی‌روش به پرسپولیس؟
29 مرداد 1398
276
ایرانی
سوال این است که اگر كنعاني‌زادگان با نظر مستقيم خود كالدرون جذب شده، پس چرا اين مربي حتي پيش از شروع فصل نسبت به او تغيير موضع داده؟

روزنامه گل- برخي شايعات و شواهد حاكي از آن است كه هنوز فصل شروع نشده، گابريل كالدرون از محمدحسين كنعاني‌زادگان قطع اميد كرده است. ظاهرا اين خبر كه سرخ‌ها مذاكراتي با پديده براي جذب محمدحسين مرادمند داشته‌اند درست است و كار حتي به نامه‌نگاري هم كشيده است. به علاوه كالدرون كه از ابتدا در مسابقات پيش‌فصل از زوج كنعاني‌زادگان و شجاع خليل‌زاده استفاده مي‌كرد و اميدوار بود بتواند اين تركيب را جا بيندازد، رفته رفته دچار ترديد شد و در نتيجه براي بازي آخر دوستانه با گل‌گهر سيرجان، از زوج شجاع و جلال حسيني در قلب خط دفاعي استفاده كرد؛ دو نفري كه به نظر مي‌رسد مثل سال گذشته در ارنج اصلي سرخ‌ها خواهند بود. به علاوه زمزمه‌هاي درون تيم هم حاكي از آن است كه ستاره اقبال كنعاني افول كرده و او جايگاه پيشين را نزد مربي آرژانتيني ندارد. اين وسط فقط يك ابهام وجود دارد؛ اينكه كنعاني‌زادگان با نظر مستقيم خود كالدرون جذب شد، پس چرا اين مربي حتي پيش از شروع فصل نسبت به او تغيير موضع داده؟

موضوع ساده است. احتمالا مديران پرسپوليس در بدو ورود كالدرون به او توضيح داده‌اند كه امكان جذب يك مدافع مياني جوان و ملي‌پوش وجود دارد و خود اين بازيكن هم به شدت مايل است در پرسپوليس بازي كند. كالدرون هم كه متوجه سن بالاي جلال حسيني و امكان افت يا مصدوميت او شده، با اين خريد موافقت كرده؛ مخصوصا كه كنعاني‌زادگان حتي در جام ملتهاي آسيا هم فيكس بوده و كالدرون با خودش فكر كرده محال است چنين بازيكني از حداقل كيفيت فني بي‌بهره باشد. در نهايت هم مجوز خريد كنعاني از سوي كالدرون صادر شده، اما با شروع مسابقات پيش‌فصل، مربي آرژانتيني با روي ديگر سكه آشنا شده است؛ جايي كه كنعاني كند و سنگين با اشتباهات زياد در جاگيري و ضعف در نبردهاي يك در مقابل يك، كادرفني پرسپوليس را متحير كرده و باعث شده كالدرون به همان جلال حسيني پناه ببرد.

ليگ نوزدهم سرانجام از پنجشنبه آغاز مي‌شود و صحت و سقم اين زمزمه‌ها مشخص خواهد شد. كافي است تركيب اصلي سرخپوشان براي بازي با پارس جنوبي جم اعلام شود تا همه بدانيم كنعاني هنوز مثل پيش‌فصل مهره مورد اعتماد كالدرون هست يا نه. در نهايت اما به نظر مي‌رسد ماجراي او، يكي از آخرين ضربات كارلوس كي‌روش به پرسپوليس بود! در حقيقت اگر مربي پرتغالي به آن شكل عجيب و احتمالا از سر لجبازي كنعاني‌زادگان را به جلال حسيني ترجيح نمي‌داد، شايد هم تيم ملي به فينال جام ملتها مي‌رسيد و هم كالدرون دچار اين توهم نمي‌شد كه خريد جديد باشگاه، يك مدافع طراز اول و ملي‌پوش است.

 



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
عرفان 02 / 06 / 1398 09 : 13 : 12

خودتون بعد از نوشتن این گزارش خنده تون نگرفت.


تازه ترین خبرها