می‌توانم فصل را با ماسک استارت بزنم
10071
سیامک نعمتی: فکر می‌کنم لیگی غیرقابل‌پیش‌بینی در پیش داریم
27 مرداد 1398
750
ایرانی
سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس بعد از عمل جراحی که انجام داد، این روزها باانگیزه بالایی در تمرینات حضور پیدا می‌کند تا خودش را برای مسابقات لیگ آماده کند.

روزنامه گل - او معتقد است لیگ امسال جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی است به همین دلیل باید تلاش بیشتری را انجام داد تا موفقیت را کسب کرد.


با وی در خصوص شرایط خودش و پرسپولیس و شروع لیگ نوزدهم به صحبت پرداختیم.


از حضورت در تمرینات پرسپولیس بگو.


شرایط خیلی خوبی دارم. بعد از عمل جراحی که انجام دادم، نفس کشیدن کمی برایم سخت بود و به همین دلیل پزشکان از من خواسته بودند تا بیشتر استراحت کنم اما برای اینکه بتوانم از ابتدا برای پرسپولیس به میدان بروم خودم خواستم که زودتر به تمرینات برسم. در ثانی خیلی هم دل‌تنگ بچه‌های تیم بودم به همین دلیل با هماهنگی کادرفنی در تمرینات حضور یافتم.


پس با این تفاسیر مقابل پارس جنوبی جم می‌توانید به میدان بروید؟


در این مورد باید کادرفنی صلاح بداند که من بازی کنم یا نه ولی حدسم این است که بتوانم فصل جدید را با ماسک محافظ استارت بزنم. با کادر پزشکی هم دراین‌باره هماهنگ کردم تا مشکل خاصی به وجود نیاید.


کار کردن با کالدرون را چطور ارزیابی می‌کنید؟


کالدرون مربی بادانش و حرفه‌ای است و در تیم‌های آسیایی کار کرده و خلق‌وخوی بازیکنان آسیایی را می‌شناسد و این خیلی می‌تواند به ما کمک کند. او مربی بسیار سختگیری است و امیدوارم بتوانیم در کنار او فصل خوبی را داشته باشیم. او از انگیزه بالایی برای کار کردن در پرسپولیس برخوردار است.


امسال در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده‌اند و به‌نوعی ترافیک در هر پستی وجود دارد.


به‌هرحال باید قبول کنیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان باکیفیتی در آن به میدان بروند. سال اولی هم که من به پرسپولیس آمدم چنین رقابتی وجود داشت اما در عین اینکه با یکدیگر رفیق هستیم، برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش خواهیم کرد. حرف آخر را سرمربی تیم می‌زند و هر کس آماده‌تر باشد در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.


در هفته اول هم باید به مصاف پارس جم بروید.


ما به دنبال کسب تکرار عنوان قهرمانی هستیم و به همین دلیل از همان ابتدا در تمام بازی‌ها باانگیزه برد به میدان می‌رویم. با توجه به اینکه اولین بازی خانگی‌مان هم هست، قطعاً هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد. امیدوارم از همان ابتدا باقدرت استارت کار را بزنیم.


تیم‌های امسال را چطور می‌بینید؟


اکثر تیم‌های بالانشین همه یارگیری خوبی انجام داده‌اند و همین باعث می‌شود که لیگ امسال جذاب‌تر باشد. فکر می‌کنم لیگ غیرقابل‌پیش‌بینی را در پیش داشته باشیم.
 

حسن بابازاده


تازه ترین خبرها