وزیر ورزش باید درباره هیات مدیره سرخابی‌ها تصمیم گیری کند
10067
داورزنی: برای واگذاری سرخابی‌ها به مجلس نامه زده‌ایم
27 مرداد 1398
210
ایرانی
داورزنی درباره واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت به مجلس نامه زده‌ایم.

روزنامه گل - وی درباره واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی، عنوان کرد: سازمان خصوصی سازی فرآیند واگذاری را شروع کرده، اطلاعات لازم را از وزارت و باشگاه ها گرفته اما در این بین نمایندگان مجلس بحثی را مطرح کردند که با آنچه قبلا صحبت شده بود، متفاوت بود. دوستان در بورس، وزارت جلسه داشتند با توجه به نوع واگذاری در فرابورس و واگذاری در ۲ بلوک مشکلاتی ایجاد می شود. چند جلسه در مجلس صورت گرفت تا هر دو باشگاه واگذار شود.

داورزنی در ادامه با اشاره به اینکه امکان کمک به باشگاه های سرخابی نیست، خاطرنشان کرد: اصرار وزارت این است دو باشگاه واگذار شوند. وظیفه دولت باشگاه داری نیست و اصرار وزارت واگذاری است. نامه ای از سوی وزارت ورزش و اقتصاد دارایی به ریاست مجلس فرستادیم. باید در مصوبه مجلس اصلاحاتی صورت بگیرد تا از طریق مزایده یا مذاکره کار دو باشگاه انجام شود. معاونت حقوقی به دنبال این است این پیشنهاد با همکاری اصل ۴۴ این موضوع به نتیجه برسد.

 

*وزیر ورزش باید درباره هیات مدیره سرخابی‌ها تصمیم گیری کند

 

وی در پاسخ به فارس درباره حضور کارمندان وزارت در هیات مدیره سرخابی و بلاتکلیفی دو باشگاه، عنوان کرد: این موضوع به این معنا نیست که کارمندان وزارت نمی توانند عضو هیات مدیره باشند بلکه باید مامور شوند و دوشغله نباشند. تا زمانی که دو باشگاه دولتی هستند این موضوع باید اصلاح شود. وزیر ورزش باید در خصوص هیات مدیره تصمیم گیری کند.


تازه ترین خبرها