10017
زیدان: خامس آماده است و از او راضی‌ام
25 مرداد 1398
212
خارجی
فوتبال جهان - سرمربی تیم رئال مادرید از وضعیت هافبک کلمبیایی که تا چندی پیش در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار داشت ابراز رضایت کرد.

روزنامه گل - تیم فوتبال رئال مادرید فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران در هفته اول لالیگا میهمان سلتاویگو خواهد بود. زین‌الدین زیدان سرمربی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از این بازی بسیاری از خبرنگاران را با تمجید از خامس رودریگس غافلگیر کرد. او که تا چندی پیش نام خامس را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد از او نیز مانند دیگر مهره‌های خود استفاده کند.

زیدان گفت: می‌خواهیم با انگیزه فصل و اولین بازی‌مان در لالیگا را آغاز کنیم. ما از وضعیت‌ تیم راضی هستیم.

زیزو با اشاره به برنامه باشگاه در پنجره نقل و انتقالات از جمله تلاش برای خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و ماندن خامس رودریگس با وجود مذاکره برای فروش او، افزود: من از بازیکنانم راضی هستم و الان نیز هم من هم بازیکنانم فقط روی بازی فردا تمرکز داریم. خامس هم روی فرم است و من از او راضی‌ام و خوشحالم که در تیم‌مان حضور دارد. روی همه بازیکنانی که در تیم‌مان داریم حساب می‌کنم. تیم را با بازیکنانی که دارم می‌سازم. صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه انجام داده‌ام و سایر چیزها برایم اهمیتی ندارند. همیشه لبخند به لب خواهیم داشت چون می‌خواهیم بازی کنیم و از از بازی‌مان لذت ببریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ این سؤال که آیا خوب بازی کردن را ترجیح می‌دهد یا پیروز شدن، عنوان کرد: هم دوست دارم تیمم خوب بازی کند هم دوست دارم که پیروز شود. بردن اما نتیجه تلاش و زحمت کشیدن در تمرینات است. باید آماده رقابت باشیم. اکنون هم می‌خواهیم سلتا را شکست دهیم. لالیگا بهترین لیگ دنیاست و سطح رقابت در اینجا بالاست.

زیدان درباره احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید و رفتن گرث بیل گفت: او بازیکن رئال مادرید نیست و برای من هم فقط چیزی که مربوط به تیم خودم باشد اهمیت دارد. در مورد پل پوگبا هم می‌گویم که او بازیکن منچستریونایتد است و ما فقط به بازیکنان خودمان فکر می‌کنیم. به نظر می‌رسید که بیل می‌رود اما او اینجا به کارش ادامه می‌دهد. اوضاع فرق کرده و من روی او هم حساب خواهم کرد. او برای ما بازیکن مهمی است و انتظار دارم که او مانند دیگر بازیکنان در مواقع سخت به کمک تیم بیاید.

رئال مادرید در 5 ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده به خصوص در اردوی پیش فصل که از 7 بازی تنها دو دیدار را برده است. برای زیدان اما این موضوع خیلی اهمیت نداشت. او تأکید کرد: من به گذشته فکر نمی‌کنم. فوتبال بازی کردن کاری است که ما می‌‌خواهیم انجام دهیم. گذشته‌ها گذشته. بازیکنان من می‌دانند چیزی که اهمیت دارد، پییشرفت روزمره است.

زیدان به انتقاداتی که در چند وقت اخیر از او صورت گرفته است، اشاره کرد و گفت: چهره‌ای که از من ساخته می‌شود و حرف منتقدان برایم مهم نیست. اینها هم بخشی از زندگی یک مربی است. من می‌دانم که به دنبال چه چیزی هستم. در فوتبال خیلی زود همه چیزهایی که یک تیم برده یا از دست داده فراموش می‌کنند.

 


تازه ترین خبرها